{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.745 visninger | Oprettet:

DALI MENTOR 6 LE {{forumTopicSubject}}

idag, var jeg lige forbi hifiklubben

der lyttede jeg til Dali mentor 6 LE

den var koblet op på denon pma 2010 og denon DCD 2010.

min umiddelbare opfattelse af sættet var faktisk positivt, til trods for deres lytterum stinker for hårdt........

så var det da faktisk en positiv oplevelse jeg havde på det, til trods for at ekspedienten ikke engang ensede mig da jeg gik ind, men igen, hvad kan man forvente i en tag selv butik.....

mit umiddelbare indtryk af højttalerne, er at de har en god sammenhæng imellem top og bund, med god detaljering samt, en god bredde på lydbilledet, til trods for rummet ikke var så bredt igen, og jeg sad lige langt nok væk fra højttalerens sweetspot

denon sættet synes jeg egentlig var et rimelig godt bud på et anlæg til samlet 30.000kr

men jeg ville IKKE sætte denon sættet og dalierne sammen, grundet, at når det fik noget gas på noget blød rock, så pressede denon sættet, daliernes båndiskanter, og lyttebreden forsvant og blev hårdt at lytte på

samt der manglede noget nærvær i setuppet

mener dog at det måske kunne gøres bedre ved at bruge, andet end supra lorad på forstærker og cd.

samt de havde byttet om på højttalerne, så den højre stod til venstre, og den venstre stod til højre.......... pinligt

HVAD SIGER I SÅ, en alligevel lidt positiv tilbagemelding om hifiklubben herfra

den havde i sgu ikke set komme hva?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 600 kr.
  • lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DALI MENTOR 6 LE
  • #1   8. mar 2011 har du fået penge tilbage i skat , eller noget på den dumme siden du er så positiv :=))

• #2   8. mar 2011 Er du ude på at jeg kommer til skade, ved et hjertestop !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dig lide et HK produkt :D..

Men er enig med dig, DALI MENTOR 6 LE er en behagelig højtaler som har et roligt lydbillede og bredt også, jeg hørte den dog med en NAD M3 forstærker på.

• #3   8. mar 2011 jeg har ALDRIG ytret at alt de har i HK er noget lort

der tager i jo fejl

det er bare det grej som 90% af brugerne herinde, efterspørger er lige til at skide i

de har da NOGET godt, men gad ikke handle derinde, deres service er SÅ elendig

• #4   8. mar 2011 Provokere også bare smiley

Men ja elendig service jeg ved oftest mere end dem derinde, og så meget ved jeg sku heller ikke, så det siger ikke så lidt.. Bare det at de kan stille left og right forkert siger ikke så lidt smiley

• #6   8. mar 2011 Hvad er det for en Hifiklub du kommer i, synes altid man bliver hilst velkommen i Odense. Noget jeg blev overrasket over er at de anvender brænder CD'er til demo af højttalere. Er det bare mig der er gammeldaws eller er kvaliteten på brænder-CD'er ikke ringere end originale?

• #8   8. mar 2011 hifiklubben i århus begge to

men igen, det var ikke selve hifiklubben der var på tale, det var bare en binote

• #9   9. mar 2011 Søren A - Bare fordi de Hilser betyder det ikke at de er kompente smiley Ej spøg til side smiley

Majik: Har de Classé forstærkere stående i Århus ?

• #10   9. mar 2011 ja det har de i nørregade

• #11   9. mar 2011 Har også besøgt Hifiklubben i Århus (ved havnen), og synes heller ikke at det er en behagelig butik at komme i... Til gengæld er Hifiklubben i Esbjerg et rigtig fedt sted at komme, og service er helt i top (i hvert fald hvis det er Henrik der står der). Han hilser altid ved navn når man kommer ind, og giver sig gerne tid til bare at lytte og snakke...

- Derfor synes jeg også det er ærgeligt at andre har været så uheldige, og derfor giver Hifiklubben et dårligt ry. Jeg bebrejder ikke, men synes blot at det er synd...

Jeg ved i hvert godt hvor jeg søger hen hvis jeg mangler nyt udstyr eller gode råd smiley

• #12   9. mar 2011 den i Viborg er faktisk rigtig god, har altid haft en god oplevelse DÉR.
    de andre, kbh osv. har kun haft dårlig service.

lige som Jonas syntes jeg der er synd med det udstyr de nu engang har.

• Michael R
    Michael R Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 38
    #15   11. mar 2011 Hejsa jeg kan ikke komme ud af hifi klubben i Holstebro uden at have hørt adskillige højtaler sæt og have drukket kaffe og lig...syntes deres service er super...I Holstebro.... men om igen vi har ikke andre seriøse bud på ordentlige hifi butikker her i byen...nogen der ved hvor langt jeg skal for komme til en ikke hifi klubben butik... hvis jeg vil se noget andet..

Kommentér på:
DALI MENTOR 6 LE

Annonce