DALI MENTOR 6 LE {{forumTopicSubject}}
idag, var jeg lige forbi hifiklubben
der lyttede jeg til Dali mentor 6 LE
den var koblet op på denon pma 2010 og denon DCD 2010.
min umiddelbare opfattelse af sættet var faktisk positivt, til trods for deres lytterum stinker for hårdt........
så var det da faktisk en positiv oplevelse jeg havde på det, til trods for at ekspedienten ikke engang ensede mig da jeg gik ind, men igen, hvad kan man forvente i en tag selv butik.....
mit umiddelbare indtryk af højttalerne, er at de har en god sammenhæng imellem top og bund, med god detaljering samt, en god bredde på lydbilledet, til trods for rummet ikke var så bredt igen, og jeg sad lige langt nok væk fra højttalerens sweetspot
denon sættet synes jeg egentlig var et rimelig godt bud på et anlæg til samlet 30.000kr
men jeg ville IKKE sætte denon sættet og dalierne sammen, grundet, at når det fik noget gas på noget blød rock, så pressede denon sættet, daliernes båndiskanter, og lyttebreden forsvant og blev hårdt at lytte på
samt der manglede noget nærvær i setuppet
mener dog at det måske kunne gøres bedre ved at bruge, andet end supra lorad på forstærker og cd.
samt de havde byttet om på højttalerne, så den højre stod til venstre, og den venstre stod til højre.......... pinligt
HVAD SIGER I SÅ, en alligevel lidt positiv tilbagemelding om hifiklubben herfra
den havde i sgu ikke set komme hva?
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 113
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 24 AV-enheder: 3 Emner: 123 Svar: 1.042
Dig lide et HK produkt :D..
Men er enig med dig, DALI MENTOR 6 LE er en behagelig højtaler som har et roligt lydbillede og bredt også, jeg hørte den dog med en NAD M3 forstærker på.
nov 2006
Følgere: 25 AV-enheder: 7 Emner: 234 Svar: 5.325
der tager i jo fejl
det er bare det grej som 90% af brugerne herinde, efterspørger er lige til at skide i
de har da NOGET godt, men gad ikke handle derinde, deres service er SÅ elendig
jan 2008
Men ja elendig service jeg ved oftest mere end dem derinde, og så meget ved jeg sku heller ikke, så det siger ikke så lidt.. Bare det at de kan stille left og right forkert siger ikke så lidt
nov 2006
Følger: 1 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 267
nov 2006
men igen, det var ikke selve hifiklubben der var på tale, det var bare en binote
jan 2008
Majik: Har de Classé forstærkere stående i Århus ?
nov 2006
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 11 AV-enheder: 6 Emner: 51 Svar: 346
- Derfor synes jeg også det er ærgeligt at andre har været så uheldige, og derfor giver Hifiklubben et dårligt ry. Jeg bebrejder ikke, men synes blot at det er synd...
Jeg ved i hvert godt hvor jeg søger hen hvis jeg mangler nyt udstyr eller gode råd
dec 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 8 Svar: 76
de andre, kbh osv. har kun haft dårlig service.
lige som Jonas syntes jeg der er synd med det udstyr de nu engang har.
jan 2011
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 38
DALI MENTOR 6 LE